انواع منسوجات

پارچه تنظیف از کجا بخرم؟

توسط فروشگاه مهدوی
چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
پارچه تنظیف از کجا بخرم؟

اگر قصد خرید پارچه تنظیف دارید بهتر است قبل از آن با انواع مختلف آن آشنا شوید سپس به تولیدکنندگان و فروشندگان پارچه تنظیف اشاره خواهیم کرد.

پارچه تنظیف چیست؟

پارچه تنظیف از پارچه هایی است که هم با الیاف طبیعی و هم مصنوعی تولید می شوند.

پارچه های تنظیف تولید شده با الیاف طبیعی با عنوان تنظیف پنبه نیز شناخته می شود.

از ویژگی های مهم آن عدم پرزدهی و ایجاد حساسیت، آبگیری بالا و قیمت مناسب آن است.

کاربرد اصلی این پارچه جهت پاک کردن سطوح مختلف از گرد و غبار است و قطعا الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان نرم تر هستند و پاک کنندگی بهتری دارند ولی به همین نسبت در مقابل الیاف مصنوعی مانند پلی استر یا نایلون دوام کمتری دارند.

چند نمونه از پارچه تنظیف پارچه تنظیف پنبه ای یا نخی، پارچه تنظیف کتان، پارچه تنظیف نانو، پارچه تنظیف پلی استر، پارچه تنظیف لانه زنبوری، پارچه تنظیف متقال و... است.

پیشنهاد میکنم جهت بدست آوردن اطلاعات کامل تر در مورد پارچه تنظیف کلیک کنید.

پارچه تنظیف از کجا بخرم؟

موضوع اصلی این مطلب خرید پارچه تنظیف است و معرفی فروشگاه های معتبر برای خرید این پارچه.

اگر عمده فروش یا مغازه دار هستید و قصد خرید عمده و  باقیمت مناسب دارید به سراغ شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان، یزد و شیراز که دارای کارخانجات نساجی هستند بروید.

مرکز اصلی فروش در این شهرها بازار بزرگ های آنها است که می توانید بهترین قیمت و متنوع ترین کالا ها را در آنها پیدا کنید.

شهر اصفهان دارای کارخانجات نساجی بزرگی است و یکی از مراکز اصلی تولید و پخش پارچه در کشور است.

بازار بزرگ آن واقع در میدان نقش جهان است که بیش از صدها مغازه به صورت تخصصی در زمینه پخش و فروش انواع پارچه فعالیت می کنند.

امروزه زمانی که صحبت از خرید می شود غیر ممکن است که جستجویی در گوگل و فضای مجازی به این منظور انجام ندهید.

با جستجو در گوگل به سایت هایی مانند دیجی کالا، ترب، باسلام و سایت های تبلیغاتی مانند نیاز روز و ایران تجارت هدایت خواهید شد.

دیجی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور است که به عنوان یک هایپر بسیار بزرگ بیش از چندین هزار کالا برای فروش عرضه می کند.

دیجی کالا برای خرید محصولاتی که برای استفاده شخصی یا در منزل دارید می تواند گزینه های زیادی را به شما ارائه کند البته اگر اهل خرید غیر حضوری باشید ولی برای خریدهای عمده قطعا گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

پس برای خرید پارچه به صورت عمده این گزینه از لیست شما خارج خواهد شد.

وب سایت ترب یک مرجع بزرگ برای اطلاع از قیمت محصولات در فروشگاه های مختلف است و باید مطلع باشید که ترب مانند دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه در آن شما می توانید از قیمت محصولات در فروشگاه های حضوری و اینترنتی مطلع شوید و در نهایت به انتخاب خودتان خریدتان را در یکی از آنها ثبت کنید.

مزیتی که ترب برای شما دارد این است که به راحتی می توانید قیمت های مختلف را مقایسه کنید و حتی از نزدیک ترین فروشگاه به محل زندگی تان خریدتان را ثبت کنید.

سوالی که اینجا مطرح می شود این است که به عنوان مثال آیا عمده فروش واقع در بازار بزرگ شهر اصفهان در ترب محصولات خود را عرضه کرده است؟

برای حضور در ترب باید یا صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشید که توسط وب سرویس به ترب متصل شده و محصولات خود را عرضه کند یا اینکه به صورت یک فروشگاه حضوری خود را معرفی کرده و محصولات خود را معرفی کند.

در بسیاری از صنف ها خوشبختانه موضوع فروش اینترنتی و داشتن فروشگاه اینترنتی روز به روز پر رنگ تر و بهتر می شود.

در صنف پارچه فروشان این موضوع تا حدودی استارت زده شده ولی هنوز آن قدر پر قدرت نشده است که شما بتوانید در سایتی مانند ترب تعداد زیادی از پخش کنندگان پارچه را ببینید و بتوانید خرید خود را انجام دهید.

و اما شیوه کار در سایت باسلام به این گونه است که غرفه های مختلف به فروشندگان عرضه می شود و آنها باید محصولات خود را جهت فروش در غرفه شان معرفی کنند و در نهایت فروش در داخل خود سایت باسلام انجام می شود و در نهایت از فروش انجام شده پورسانت باسلام کسر خواهد شد و باقیمانده به حساب فروشنده واریز می شود.

در سایت های تبلیغاتی تمام فروشندگان چه دارای فروشگاه اینترنتی چه حضوری مشخصات خود را ارائه می کنند و شما جهت اطلاع از قیمت باید با آنها تماس بگیرید.

در نهایت می رسیم به فروشندگانی که به صورت مستقل دارای فروشگاه اینترنتی فعال هستند و محصولات و موجودی خود را در سایت ارائه می کنند.

قطعا با خرید از این فروشگاه ها شما به صورت مستقیم با فروشنده در ارتباط هستید و با قیمتی مناسب می توانید خرید خود را نهایی کنید.

نکته ای که احتمالا خرید را برایتان راحتتر خواهد کرد وجود اینماد در فروشگاه اینترنتی است.

وجود اینماد تضمین می کند که این فروشگاه از سمت وزارت صنعت و معدن تایید شده است و در صورت وجود هرگونه مشکل شما میتوانید از طریق همین سایت پیگیری کنید.

فروشگاه مهدوی نژاد واقع در بازار بزرگ اصفهان میدان نقش جهان است و به عنوان عمده فروش انواع پارچه منسوجات شامل ملحفه ای، زنبوری، پوشکی، چادر نمازی، تنظیف و...، پرده ای، لباسی فعالیت می کند.

می توانید جهت مشاهده قیمت محصولات به گروه محصولات مراجعه کنید و یا با شماره زیر تماس بگیرید.

09133709345

 

 

مطالب مرتبط

ثبت نظر